MOVE UP

MOVE UP

MOVE UP

jediný on-line KURZ,
KTERÝ PRO PODNIKÁNÍ POTŘEBUJETE

VYTVOŘTE SI svOU ON-LINE VIZITKU SAMI A podle sebe

Od prvotního nastavení mindsetu, stanovení strategie, vytvoření webové stránky až po vybudování identity na sociálních sítích a položení základních kamenů marketingových aktivit.

Na konci kurzu budete mít regulérní funkční webovou stránku zrcadlící vaše služby, vytvoření profil i grafiku pro své sociální sítě a položíte marketingové základy, abyste byli připraveni na své budoucí reklamní kampaně. Jde to levněji, efektivněji, bez pomoci jiného profesionála. Svépomocí, podle vlastních představ a požadavků, bez dlouhého „googlování" a metody pokus/omyl.

JE VÁM TO POVĚDOMÉ?
JE VÁM TO POVĚDOMÉ?

„Vím, KDE PRÁVĚ STOJÍTE A CO ŘEŠÍTE.
byla jsem TAM, KDE VY."

Tereza Čierníková, zakladatelka Movements Media

KURZ PŘINÁŠÍ JEN TO, CO REÁLNĚ NA ZAČÁTKU POTŘEBUJETE
CO VÁM KURZ PŘINESE
CO VÁM KURZ NEPŘINESE
CO VÁM KURZ PŘINESE
CO VÁM KURZ NEPŘINESE

kolik „potom" je třeba k tomu,
aby se zrodilo jedno „konečně"?

UŽ DÁL NEPROMARŇUJTE SVŮJ POTENCIÁL

A postavte své podnikání na nohy.
S podpůrnou FB skupinou za zády a možností využít třicetiminutovou konzultaci zdarma.

Kurz není vázán na datum, vstoupit do něj můžete KDYKOLIV. Přístup trvá 6 měsíců.
Videa se poté otevírají postupně po dobu několika dní, abyste nepřeskakovali, k videím se poté ale můžete po celou dobu trvání členství opětovaně vracet.

14 990,-

STRUKTURA KURZU
STRUKTURA KURZU

Všechno to začíná v hlavě. A u podnikání to platí dvojnásob. V úvodním webináři zaměřeném na náš mindset najdeme silné „PROČ“, aby byla naše každodenní snaha neustále poháněná kupředu.

Když budeme připravení ve své hlavě, pustíme se do sestavování strategie. Je důležité vědět, k čemu nám má webová stránka sloužit, od toho se odrážíme při jejím sestavování. Řekneme si také, jaké barvy ideálně zvolit, zjistíte, jaké fonty k sobě pasují a vytvoříme si první brandmanuál vašeho byznysu.

V dalším kroku si registrujeme doménu a webhosting. Bez nich nelze postavit webové stránky. Projdeme si možnosti, odhalíme nástroje, které nám s výběrem domény můžou pomoct a krok po kroku si vše zařídíme a postavíme tím základ našemu webu.

Než se pustíme do grafického zpracování, seznámíme se s prostředím webu. Budeme pracovat ve WordPressu, jednom z nejčastějších a nejpopulárnějších redakčních systémů. 

A až se v prostředí vyznáme a budeme vědět, kde co najdeme, pustíme se do tvorby webové stránky. Pracovat budeme v Elementoru, který je uživatelsky velmi přívětivý a snadno uchopitelný.

V této chvíli budou naše nové webové stránky velmi hezké, vkusné a funkční. Aby nám však sloužily i k budoucím marketingovým aktivitám, vytvoříme si a napojíme e-mailovou databázi pro budoucí newslettery nebo automatické e-maily. Naučíme se pracovat i v prostředí e-mailového nástroje.

Abychom věděli, kolik lidí na webové stránky chodí, odkud nebo na jakých stránkách se nejvíce pozastavují, vytvoříme si a napojíme Google Analytics.

A pustíme se, dle vytvořeného brandmanuálu a naší webové stránky, do sociálních sítí. Nejen, že si projdeme jednotlivé a nejčastěji využívané sociální sítě a jejich účel, ale také si vytvoříme vlastní šablonu v grafických nástrojích a implementujeme to do praxe.

Se sociálními sítěmi si vytvoříme také Business Manager a nasadíme na webové stránky Meta pixel pro sběr dat pro budoucí reklamní kampaně. Nebudeme je nastavovat, ale nachystáme prostředí pro nadcházející reklamy nebo markeťáky, kteří se reklam později ujmou.

A chybět nebudou ani bonusy ve formě tipů na rezervační systémy, možné dalš komunikační kanály, stejně tak praktické checklisty, šablony a vzory, podle kterých se budete moct řídit.

zítra, zítra, zítra...
ale tak utíká život

A také vaše příležitosti

PRO KOHO JE KURZ VHODNÝ
CO JE TŘEBA JEŠTĚ VĚDĚT

kdo je tereza čIERNÍKOVÁ

Původně copywriter s přesahem do tvorby webů a sociálních sítí, který se rozhodl spojit šikovné lidi s potenciálem, a tím svým klientům nabídnout kompletní služby, které v on-line světě dnes a denně potřebují. A tak vznikla digitální agentura Movements Media, která odbourává nutnost komunikovat s deseti lidmi a shlukuje všechny pod jednu střechu.

Tereza působí také jako mentorka v projektu #HolkyzMarketingu, kde aktivně bojuje proti promarněným potenciálům. Je ukázkovým příkladem toho, že cokoliv zrozené v naší hlavě se může stát, pokud tomu dáme prostor k tomu, aby se realizovalo. Na svém začátku ve svých devatenácti letech neměla ani ponětí o oborech, které jsou nyní jejím denním chlebem. Metoda pokus/omyl ji však nasměrovala k získání znalostí, které v kurzu MOVE UP přináší všem těm, kteří chtějí.

Realizovat se(be). Svůj byznys. Svépomocí a bez zásahu profesionálů a nutnosti je platit.