Všechno to začíná v hlavě. A u podnikání to platí dvojnásob. V úvodním webináři zaměřeném na náš mindset najdeme silné „PROČ“, aby byla naše každodenní snaha neustále poháněná kupředu.
Když budeme připravení ve své hlavě, pustíme se do sestavování strategie. Je důležité vědět, k čemu nám má webová stránka sloužit, od toho se odrážíme při jejím sestavování. Řekneme si také, jaké barvy ideálně zvolit, zjistíte, jaké fonty k sobě pasují a vytvoříme si první brandmanuál vašeho byznysu.
V dalším kroku si registrujeme doménu a webhosting. Bez nich nelze postavit webové stránky. Projdeme si možnosti, odhalíme nástroje, které nám s výběrem domény můžou pomoct a krok po kroku si vše zařídíme a postavíme tím základ našemu webu.
Než se pustíme do grafického zpracování, seznámíme se s prostředím webu. Budeme pracovat ve WordPressu, jednom z nejčastějších a nejpopulárnějších redakčních systémů.
A až se v prostředí vyznáme a budeme vědět, kde co najdeme, pustíme se do tvorby webové stránky. Pracovat budeme v Elementoru, který je uživatelsky velmi přívětivý a snadno uchopitelný.
V této chvíli budou naše nové webové stránky velmi hezké, vkusné a funkční. Aby nám však sloužily i k budoucím marketingovým aktivitám, vytvoříme si a napojíme e-mailovou databázi pro budoucí newslettery nebo automatické e-maily. Naučíme se pracovat i v prostředí e-mailového nástroje.
Abychom věděli, kolik lidí na webové stránky chodí, odkud nebo na jakých stránkách se nejvíce pozastavují, vytvoříme si a napojíme Google Analytics.
A pustíme se, dle vytvořeného brandmanuálu a naší webové stránky, do sociálních sítí. Nejen, že si projdeme jednotlivé a nejčastěji využívané sociální sítě a jejich účel, ale také si vytvoříme vlastní šablonu v grafických nástrojích a implementujeme to do praxe.
Se sociálními sítěmi si vytvoříme také Business Manager a nasadíme na webové stránky Meta pixel pro sběr dat pro budoucí reklamní kampaně. Nebudeme je nastavovat, ale nachystáme prostředí pro nadcházející reklamy nebo markeťáky, kteří se reklam později ujmou.
A chybět nebudou ani bonusy ve formě tipů na rezervační systémy, možné dalš komunikační kanály, stejně tak praktické checklisty, šablony a vzory, podle kterých se budete moct řídit.